eliinsliiv

Alla inlägg under december 2011

Av Elin Lindvall - 30 december 2011 19:46

Bloggar frÅn min iPhoooooone nu!!!!!!!!!! Den e fan superbra!<333333 LOVE IIIIIIIIIIIT!!!!!<3Men aa nu sitter jag å äter middag hos några av Thomas kompisar! Gott... De bor i ett asfint hus!<3 Men jaja ses<33

Av Elin Lindvall - 29 december 2011 21:46

Tjenis mikro penis<33


Idag har jag shoppat me bästa Leah, Julia och Emelie i Vällingby!!!!! Jag köpte en tröja med en pussmun på... Ett turkost linne... En magtröja som det står OMG på framsidan och LOL på baksidan... Ett par jeans och ett skal till iPhonen<3

Här e bild på jeansen, linnet och magtröjan på mig.. Det ska jag ha på skolstart<3

  Dålig bild men jaja what ever<33


Om nån dag kommer min phooooone<3333333333333 LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Elin Lindvall - 27 december 2011 21:00

Heej allihopa!<3


Igår orkade jag inte skriva så hehe... jag gjorde inte de!

Men det hände inget särskillt, förutom att jag hade träning i 2 timmar. Och idag spelade jag ST cupen fast i 98 serien och den fortsätter imorgon.. Vi kom bara till B-slutspel men aa... Sen kör vi i 99 serien den 2 Januari och 3 Januari! Längtar :D<333333

Mamma beställde en iPhone 4s till mig idag<33333333 den kommer om några dagar!!!!!!!!!!! Jippiiii!!!!!!!!!!<3


Men jaja ses imorgon.. :D

Av Elin Lindvall - 25 december 2011 21:00

Tjo igen...


Det har ju vart julafton och så.. så ska berätta vad jag fått :D


Först fick jag tre Iphone skal!

Sen en affisch med Justin Bieber!

Sen Justin Biebers parfym Someday!

Sen ett genomskinligt rosa stort huvud som är en spargris, även kallad headbank!

Sen fick jag en biljett till söderteatern!

Ett litet modellkit!

1100kr!

Trosor!

En smyckesko!

En smyckeskrinsspegel!

Örngott till täcke och kudde!

Massor av ögonskugga!

Och sist men inte minst... höjdpunkten på listan...

EN IPHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONE<33333333333333 men den ska vi köpa imårn eller om några dagar typ!!!!!!! :D<33333333


Jag kmr hälsa på mina äldsta syskon snart också så vi får se om jag får något då... puss&Kram<333

...

Av Elin Lindvall - 25 december 2011 21:00

Tre saker....................


1. Ledsen att jag e sämst på att uppdatera å såå och jag ska försöka bättra mig!


2. Från och med andra termin ska ni få möta nya/gamla Elin! Förut hade jag värsta självförtroendet och var populär! Nu e jag typ ("efterhängare"?) eller nåt.. vette fan känns som det iaf! Så andra termin here I come!!!!!!!!!! It´s time for a comeback in the populaire life!<3333


3. Ge mig tips och råd för att haffa en kille som jag gillar!<3 Han är snäll och söt men ändå ganska kaxig! Vi pratar ofta i skolan men på chatt å mess och så svarar han aldrig... Och sen är det typ en annan tjej som "typ" också gillar hnm, så jag har konkurans -.- :P


Av Elin Lindvall - 22 december 2011 05:45

JAG DÖÖÖÖÖR! BÖRJAR TYP FÅ ANOREXIA :'((((( VILL INTEEEEEEEE

ASSÅ JAG ÄR ALDRIG HUNGRIG LÄNGRE OCH ÄTER INTE MER! OCH NÄR JAG ÄTER MÅR JAG ILLA OCH TYP SPYR :''((

Kommer sluta som en vandrande pinne´å dö!

Av Elin Lindvall - 21 december 2011 20:45

Hejsan hoppsan alla kuliga läsare :D


Idag har jag julpysslat på skolan och vi baka pepparkakshus xD! Jag bakade me Emelie å Karro<33 och först gjorde vi egna delar sen brändes de så vi fick köpta delar.... Sen gick två delar sönder och det här är resultatet

 

Så jävla snygg ;)<33333

Sedan slutade jag kl halv 2 och då åkte jag, leah å syrran till plattan och buttricks och NK och allt möjligt å shoppa<3 Här e en bild på Leah å Molly vid tornet vid Kulturhuset!

 

Jaa hahah inte så bra bild men aa<3333


Nu har jag julkklappar till alla in thaa familyyyyyyyyy



Av Elin Lindvall - 20 december 2011 20:45

Tjooo lääääääään


Vår klasser är uppdelade halva sexan med halva sjuan! Så det här är en bild på halva sexan asså den jag går i<3333333

Den e så jävla najzz!! Jag e cheyyen som e lite wb fjortizz bredvid killarna ;)<3

Here it comes: (Tredje från höger längst ner<333)

 

Hahahah bilden e fett cp men ändå<33333

Presentation


Välkommen till mitt liv...

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Schuffle eller Jumpstyle
 Shuffle
 Jumpstyle
 Lika bra
 Vette fan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

|


Ovido - Quiz & Flashcards